miércoles, 2 de abril de 2008

Dofí Sud, Illes Medes 30/3/08

Hola, aquest passat Diumenge vaig fer una inmersió al Dofí Sud a les Illes Medes. Es una inmersió que me encanta fer, ja que els seus tunels i Coves son força atractíus. Però en aquesta ocassiò no vaig poder gaudir d'ells com a mi m'ahuría agradat, ja que el meu company era bastant reticent a entrar en aquests llocs. Per els que no hi conegueu aquesta inmersió no més asenyalar-vos que n'hi han 2 tunels (un de força llarg, 90 metres), i un sifó que acaba en una càmara d'aire. Cap dels tunels ni el sifó presenten una gran dificultat, ja que son bastant amples. Al tunel llarg a meitat del camí el meu company va girar cua i s'en va anar cap a l'exterior, ja que no es sentía cómode al seu interior, així que vaig decidir anar cal al sifó, una vegada a l'entrada d'aquest vaig preguntar al meu company si volía entrar i em va dir que si, així que vam entrar, però altre vegada a meitat del camí s'en va donar la volta cap a la sortida mentre jo l'hi esperava a la càmara d'aire, donan-men un bon ensurt, ja que quan va arribar a l'entrada de la cova es va quedar estes a terra con si es trobes malament, però per sort nomes era víctima de l'estress que l'hi va provocar estar a l'interor de la Cova. Així que quan es va recuperar vam continuar l'inmersió sense cap complicació més, però desgraciadament a aquesta inmersió si no fas els tunels i coves no es gaire atractiva.

Així que ja sabeu, si os fan por les coves o simplement no os trobeu cómodes al seu interior, no hi entreu, ja que podeu ser víctimes del panic i tenir un accident. I tampoc feu l'inmersió del Dofí Sud de les Medes, ja que el seu gran atractíu son precisament els seus tunels i coves.
Dofí Sud
CompañeroTiempoProf.MáximaProf.MediaTemp.VisibilidadBotellaInicioFinal
Quico60'18,7m11.7m13ºcMala15l200bars60bars


No hay comentarios: