miércoles, 17 de junio de 2009

Port Salví, Sant Feliu de Guixols 30 de Maig (Visita als 2 túnels)

Hola, a finals de Maig vaig anar amb la meva companya a visitar els túnels de Port Salví. En aquesta ocasió vam escollir el centre Bwater per anar fins a la Cala, ja que en aquesta época de l'any aparcar el cotxe allà es missió imposible. Aquest centre ens ho va aconsellar l'amic Pau Asensio, membre de Vilasub, i va resultar una molt bona opció, ja que per 15€ et portan en furgoneta a la cala, et van a recollir i pots fer servir les seves instalacions per desalar l'equip i pendre una dutxa després de l'inmerssió.

L'inmerssió en si va estar força bé, ja que vam gaudir d'una relativa bona visivilitat i vam veure força vida animal. Vam visitar els 2 túnels i vam donar una volta pels voltants, fins que els nostres ordinadors ens vam aconssellar fer al camí de tornada. De tornada vam anar a visitar l'altre banda de la cala, a on vam trobar algún que altre Pop juganer i força Sards nadan entre 2 aigues.

Com anecdota, no més afegir que en aquesta inmersió em vaig trobar una Càmara fotogràfica i un ganivet, que per sort del seu amo, l'hi vaig poder tornar quan vaig finalitzar l'inmerssió.

Port Salví 30/5/09
(Nivel 2)
CompañeroTiempoProf.MáximaProf.MediaTemp.VisibilidadBotellaInicioFinal
Ester58'26.2m16.4m17ºc5-10m12l200bars20bars


No hay comentarios: