domingo, 14 de junio de 2009

La Mar Menuda 23/5/09, Tossa de Mar (Una Mar menuda molt cambiada)

Hola amics, el passat día 23 hi vaig ser amb la meva companya a la Mar menuda. Com sempre, aquesta inmerssió estava plena de gent, ja siguin cursos, batejos o submarinistes titulats. Bé, despres d'equipar-nos vam accedir a la platja per la banyera de ses dones, ja que aquest es el punt més cómode, i una vegada vam ficar el cap sota l'aigua, vam poder comprobar que la visivilitat no sería gaire bona, però tot i així vam comprobar que l'entorn había canviat bastant desde l'última vegada que vaig visitar aquest indret, ja que el passat temporal (al Dessembre) aquí había sigut bastant fort.

Tot i la mala visivilitat, vam gaudir d'una inmerssió molt entretinguda, a on vam veure molta vida i molt variada. També vaig aconseguir alguna que altre bona instantanea amb la meva modesta w12, ja que ens vam anar fixant en tots el racons que ens ofereix aquesta magnífica inmerssió. Espero tornar aviat a fer-la ja que desde esta vegada i l'última a passat gaire bé un any.

La Mar menuda 23/5/09
(Nivel 1)
CompañeroTiempoProf.MáximaProf.MediaTemp.VisibilidadBotellaInicioFinal
Ester59'21.9m14.3m15ºc0-5m12l190bars30bars


No hay comentarios: