miércoles, 8 de abril de 2009

El Pessebre, nocturna Mataró 13/3/09 (Una nocturna plena de vida)

Hola, fa un mes aproximadament hi vaig ser a Mataró fen una nocturna amb 2 companys més. L'inmerssió en si va anar força bé si descartent un parell d'incidents. El primer va ser que a un dels meus companys no li vaig tancar bé el vestit sec i quan es va llançar a l'aigua, li va entrar una mica d'aquesta per el tros de cremallera que va quedar sense cordar i el segón, es que a mi s'em va oblidar de conectar el "latiguillo" al vestit sec, patint les consequencies del placatge d'aquest al meu cos a mesure que anava agafant profunditat, així que quan vaig arribar al fons (17 metres) vaig intentar de conectar-ho, però no n'hi había manera, ja que no el trobaba, així que l'hi vaig indicar a un dels meus companys i m'ho va conectar, però tot i així vaig va passar uns minuts malament, ja que estava totalment comprimit a dintre del vestit. Pero bé, una vegada superats aquests incidents, vam començar l'inmersió recorrent practicament la totalitat d'aquesta barra de pedra que estava tota plena de vida. Vam trobar molts Crancs ermitanys a les seves closques (prestades), algú que altre Congre de bon tamany amagats als seus caus i com a colofó, una Tembladera amagada a dintre d'una petita cova a la que no es podía accedir. A aquest animal l'hi vaig fer un parell de fotos, però al no portar flash extern a la càmara no es veuen gaire bé, però bé, serveixen de testimoni de la trobada amb aquest Peix familia de les Rajades.

També en aquesta inmersió vaig estrenar un parell de focos de la casa Kowalski, ja que el que poseía anteriorment (un lighthouse de la casa Seacsub) s'em va ofegar i el que tenía per els casos d'emergancia (un Saekodive que mai va anar gaire bé), les bateríes ja em van dir prou. Els focos que vaig adquirir com ja he dit son Kowalski, un de 50w i un altre de 20w. El de 50w es el model classic i el de 20w el model speed. Tots 2 son alogens i tenen una autonomía de 45 minuts, amb l'avantatge que el speed es carrega en no més 90 minuts i gracies el seu tamany (molt reduit) es pot portar a una butxaca del jaquet. El classic de 50w te més profunditat de llum, però amb el speed de 20w tenim llum de sobra per fer una nocturna i a les diurnes com vaig comprobar posteriorment, també ofereix molt bona llum, que resulta superior a la de molts focos de leds i a la d'algún que altre foco alogen de 50w, com es el cas del meu vell saekodive. Aquests focos els vaig adquirir bastant bé de preu (poc més de 400€ tots 2), ja que porten bateríes Nicad i recenment han sigut sustituits per focos amb bateríes de Lithium Ion. També afegir, que aquests focos tenen l'avantatge que per carregar-hos no s'han d'obrir, evitant així el risc d'inundacions (creuem els dits).

El Pessebre 13/3/09
(Nivel 1)
CompañeroTiempoProf.MáximaProf.MediaTemp.VisibilidadBotellaInicioFinal
Tomas y Miqui57'19.2m16.1m13ºcnocturna12l200bars30bars

1 comentario:

Anónimo dijo...

naložba v zlato [url=http://www.svetovanje.info]poslovno svetovanje[/url]