domingo, 10 de febrero de 2008

Sa Tuna, Begur 9/2/08

Hola, ahir vaig ser a la Cala de Sa Tuna fen una inmersió amb 2 companys més, va ser una inmersió força entretinguda, ja que vam trobar moltes Llagostes als seus amagatalls, jo no esperava trobar-ne tantes i de tant bon tamany, així que va ser una gran sorpresa per mi i la meva càmara. També vaig veure un Corvall que no es va deixar fotografiar, i també alguns Pops que davant de la nostra presencia es van enrocar de tal manera que tampoc va ser posible fer-lis cap fotografía. Ja de tornada, vam decidir de pasar per sobre d'una pradera de Posinonies, amb l'esperança de trobar algún Cavall de Mar, ja que per aquesta zona i si tens sort pots trobar algú, però com era d'esperar no vam veure cap. Però sorpresa, en el seu lloc vam trobar una Lluerna a la que vaig poder fotografiar mentre "planejava" a l'aigua, ja que degut a les seves desenvolupades i vistoses aletes pectorals dona l'impressió de que voli per comptes de nadar. També es curiós que els 3 primers radis d'aquestes aletes son lliures i movils, el que permet a aquets Peixos caminar literalment per el fons marí. De fet quan el vaig veure anava caminant, però quan em va detectar va sortir "volan" per sorpresa meva i la meva càmara, ja que l'hi vaig poder unes quantes fotografíes que espero hos agradin.

Al mateix temps que estic publican aquest post, hi han uns companys que estan fen aquesta mateixa inmersió, espero que els hi vagi igual de bé que a nosaltres. Aproposit, he possat una nova enquesta en la que espero que hi participe-ho.
Sa Tuna
CompañeroTiempoProf.MáximaProf.MediaTemp.VisibilidadBotellaInicioFinal
Abel i Carles71'22,2m14,9m13ºcBuena15l210bars30bars

2 comentarios:

Anónimo dijo...

HOLA, GUAPISIMA LA FOTO DEL PEZ AVIADOR, BUENO, NOS VEMOS, SALUDOS,WINI

Anónimo dijo...

José soy Rafael, ya te dije en la nocturna que estaban muy bien las fotos, vas mejorando día a día, pero no te libras de unos comentarios de critica, jejejejeje.

La mayoría está bien de luz, menos precisamente la del bicho volador, jejeje, que están flojas de luz, muy verdosas.