martes, 3 de julio de 2007

Cova de la Vaca, Illes Medes 1/7/07

Hola, aquest Diumenge vaig estar a les Illes Medes a la Cova de la Vaca, on vaig fer una inmersió força entretinguda, ja que hi vaig estar força estona i també vaig visitar 3 Coves. La 1ª de les Coves que hi vaig visitar va ser la de la Vaca, a la que jo i el meu grup vam arribar els primers per poder disfrutar-la sense tanta aglomeració de submarinistes, vam sortir per la cara nord on vam veure un parell de Llobarros enormes alimentant-se d'altres peixos mes petits, de tornada a la cova (que de fet es un tunel) vam decidir atravesar-la per un tunel secundari mès petit, ja que en aquell moment entraba un grup de submarinistes al tunel principal. Una vegada a la cara Sud, vam anar cap a l'Oest en direcció de les altres 2 Coves que pots trobar en aquesta inmersió, pel camí vam trobar Meros, grups de Sards i Moixarres i curiosament no vam veure cap Morena (jo al menys). Una vegada dins de la 1ª d'aquestes coves, ens vam limitar a inspeccionar-la amb els focos pero no vam trobar res interesant, així que vam anar cap a la 2ª cova, que acaba en una mena de pou on hi ha un petit tunel que jo no vaig gosar d'entrar, i si vas cap a dalt trobes una galería que acaba en una càmara d'aire on et pots treure el regulador. Una vegada fora de les Coves, vam donar una volta per la zona on vam trobar mès Meros i un parell de Sards Imperials imponents. La inmersió va tenir una durada de 66 minuts amb una fondaria màxima de 21,6m i una temperatura mínima de l'aigua de 16ºc.

2 comentarios:

Unknown dijo...

Ke pasa gañan son mu chulas las fotos, sabia ke te molaba lo del buceo, pero no ke fueras tan profesioná, bueno tio recuerdos y a ver si nos vemos ke no conozco ni a tu hija, saludos a los tres.

Chaves

Anónimo dijo...

hola, que tal, las fotos estan guapisimas, debe ser maravilloso ver el mar desde ahí, bueno un saludo, nos vemos pronto con los bidones, wini