domingo, 29 de julio de 2007

El Pessebre, nocturna Mataró 27/7/07

Hola, abans d'ahir vaig estar a Mataró fen una nocturna a la que vaig decidir portar la meva càmara, ja que normalment no porto la càmara a les nocturnes perquè considero que no tinc l'equip adient per fer fotos en aquestes condicions, pero bé, la vaig portar i vaig poder fer unes quantes fotos (no gaires). Vam fer l'inmerssió anomenada el Pessebre, a la que es pot trobar una gran Biodiversitat: Gambes, Llagostes, Bogabantes, Pops, Sípies, Congres, Mòrenes, Escórpores etc. Jo paricularment vaig veure un munt de Llagostes petites anomenades vulgarment "Cigarres", un parell de Morenes (una bastant gran), un Congre que de seguida es va amagar al seu cau i per tant no el vaig poder fotografiar, unes quantes Escórpores, un Pop comú i al final de l'inmerssió un Pop de Terra amb el que vaig estar jugan una estona, però al que malauradament les fotos que l'hi vaig fer no van sortir gaire bé. Quan vam acabar l'inmerssió i treiem el cap de l'aigua, com anecdota ja que a Mataró estaven de Festa major, vam veure els focs artificials que estaven fen en aquell moment a la ciutat, i a més feia lluna plena i la superficie del Mar estaba totalment en calma, ho sigui, que tot en conjunt va acabar donant-li un toc un tant idílic a l'inmerssió. L'inmerssió va tenir una durada de 56 minuts amb una profunditat màxima de 21,3 metres i una temperatura mínima de l'aigua de 22ºc.

No hay comentarios: