domingo, 22 de febrero de 2009

Canons de Tamaríu, Llafranc 8/2/09

Hola a tothom, 2 díes després de fer la 1ª inmersió de l'any, vaig a anar a Llafranc per fer el Canons de Tamaríu. En aquesta ocasió vam anar 4 companys, amb moltes ganes de trobarnos bussejàn en un indret tant espectacular com son els Canons. Pero les nostres espectatives ja no vam ser tant positives, quan vam començar a descendir i vam comprovar que la visivilitat no arribava ni a 5 metres. De totes maneres vam gaudir de l'inmersió i també vam comprovar que les Gorgonies de l'interior dels Canons no van ser afectades per el passat temporal. També vam veure un Mero de bon tamany que malauradament no vaig poder fotografiar, pero a part d'aixo, no vam veure gaires peixos com podréu comprovar a les meves fotografíes. També vam constatar que a les sortides de barca ara a l'hivern, s'hi apunta força gent, ja que la nostra barca anava tota plena, cosa que resulta bastant incómode quan es tracta d'una embarcació neumàtica.

La setmana seguent vaig anar a Mataró a fer una inmersió també de barca, ja que hi visc a mitja hora d'aquesta població i no estava disposat a fer més de 100 kms per trovar-me el que em vaig trobar a Canons, o sigui, poca visivilitat i poca vida animal, i... sorpresa! Vam trobar un munt de vida (Congres, Morenes, Llagostes, Pops i fins i tot una Tembladera) i una visivilitat excelent. Malauradament en aquesta ocasió no vaig portar la meva càmara i no vaig poder reflectir aquesta experiencia en unes quantes instantaneas.

Canons de Tamaríu, Llafranc 6/2/09
CompañeroTiempoProf.MáximaProf.MediaTemp.VisibilidadBotellaInicioFinal
Pere y Abel45'35.6m20.1m12ºcMala15l200bars50bars



No hay comentarios: