jueves, 16 de octubre de 2008

Port del Rei 27/9/08 i Reggio 28/9/08, L'Escala.

Hola amics, ja fa gaire bé 3 setmanes que hi vaig ser a L'Escala fen un parell d'inmersions. Totes dues les vaig fer amb el centre Mateua Dive. La 1ª va ser al Port del Rei, no era l'inmersió que estaba prevista, però la forta Tramontana no ens va deixar cap altre opció. Aquesta inmersió la desconeixía, però per sort el meu company la coneixía perfectament. La visivilitat va ser força dolenta, sobretot al principi, ja que estàvem a un puesto que n'hi había força sorra i aquesta estaba molt remoguda. Després d'uns 15 minuts aleteján, vam arribar a la paret que voliem fer, aquí la visivilitat estaba millor i a més a més vam trobar una Rajada undulada o Mosaico, a la que vaig poder fotografiar. De tornada cap al Vaixell també vam travessar un petit túnel que es trobava ubicat a aquesta paret.

Al día seguent vaig anar al Peci del Reggio. Aquest Vaixell enfonsat encara no l'havía visitat mai, i per sort el Dive Master de Mateua Dive va ser el meu company, ja que em va fer de guía per tot el recorregut d'aquest inmens Peci. També vaig poder constatar el mal estat en que es troba aquest Peci, ja que quan el vam enfonsar, es va trencar en 3 parts i els posteriors temporals no han fet altre cosa que empitjorar el seu estat. Però de totes maneres val la pena visitar-ho i poder fer unes quantes fotos al seu imponent màstil. També s'ha d'anar en compte de no entrar en descompresió, ja que la majoría de l'inmersió es fa a uns 30 metres. Per visitar bé aquest Peci seríen necesaries 2 o 3 inmersions, i si es posible acompanyat d'un guía, ja que es d'unes dimensions extrsaordinaries, prop d'uns 122 metres d'eslora.

Port del Rei 27/9/08
CompañeroTiempoProf.MáximaProf.MediaTemp.VisibilidadBotellaInicioFinal
Mam62'20.7m13.4m18ºcMala12l210bars40bars


Reggio 28/9/08
CompañeroTiempoProf.MáximaProf.MediaTemp.VisibilidadBotellaInicioFinal
Joan Carles41'32m18.9m18ºcMala12l190bars80bars




No hay comentarios: