lunes, 24 de mayo de 2010

Columbretes 25/4/10

El passat 25 d'Abril vaig ser a les Illes Columbretes, per no faltar a la meva cita anual amb aquest petit i pintoresc arxipiélag. Aquesta vegada, vaig anar amb els meus companys de Divertysub i vam gaudir de 2 bones inmerssions, així com d'una travessía maravellosa, ja que en aquesta, vam veure molts bancs de Peixos Lluna i fins i tot, de la presencia d'aguna "Balena", va ser increible!

Una vegada vam arribar a les Illes, ens vam equipar i vam montar els nostres equips. La 1ª inmerssió la vam fer al Mascarat, a on l'Andrés i jo vam baixar a una fondaria d'uns 40 metres. La vissivilitat a aquesta fondaria era d'uns 20 metres o més, i semblava que estiguessis bucejan en una peixera. La fauna que ens vam trobar va ser la típica d'aquest arxipiélag, destacàn els Meros i les enormes Llagostes.

La segona inmerssió la vam fer a la Foradada, aquesta va ser menys fonda però no per aixó, menys espectacular, ja que atravessar el enorme arc de Pedra sempre impressiona. Com sempre que faig aquesta inmerssió, vaig anar a la Cova que es troba a l'esquerra de l'arc de pedra, ja que normalment està ocupada per un Mero de grans dimenssions i al que en aquesta ocassió, vaig poder fotografiar amb la meva compacte. De camí de tornada com que tenía una mica més d'aire, em vaig apropar a un veril a on les Llagostes son bastant abundants, i les que vaig vissitar i fotografiar abans de concloure aquesta magnífica inmerssió.

El Mascarat 25/4/10
(Nivel 3)
CompañeroTiempoProf.MáximaProf.MediaTemp.VisibilidadBotellaInicioFinal
Andrés i Sergio
59'40.5m14.9m13ºc15-20m12l230bars20bars

La Foradada 25/4/10
(Nivel 1)
CompañeroTiempoProf.MáximaProf.MediaTemp.VisibilidadBotellaInicioFinal
Andrés i Sergio
62'23.7m11.9m13ºc10-15m12l210bars20bars














3 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola José, me llamo Ramon y este fin de semana he terminado el Open con la inmersión desde barco a la llosa de palamos con visibilidad muy mala. Pero bueno que estoy loco mirando i buscando info por internet y encontrando tu blog he pasado un buen rato. Felicidades por el blog.... muy chulo.

José Sánchez Manrique dijo...

Hola Ramón, gracias por tu comentario. Te felicito por finalizar el curso OWD. Espero que sigas buceando y visitando mi blog.

clarisas dijo...

Jose, soy Sor Clara osea Pili, me encantan las fotos...un beso