domingo, 14 de marzo de 2010

Port Salví, Sant Felíu de Guixols 30/1/10

A finals de Gener vam anar a Port Salví L'Andrés, el Pau i jo, per fer les coves i perque el Pau estrenés el seu nou vestit sec Icefit de Mares. Vam fer el mateix itinerari de sempre, visitar les 2 primeres coves i començar la tornada abans d'entrar en "deco". Em va sorpendre la poca quantitat de vida en aquesta inmersió, ja que alguns "bitxos" que tenía localitzats no hi eren als seus amagatalls habituals. Pot ser estaban donan una volta, o en el pitjor dels casos els han pescat. La prova dels vestits secs va anar molt bé, els Icefit que portem el Pau i jo pot ser amb una mica més de flotabilitat positiva de la dessitjada, però no ens va entrar ni una gota d'aigua. L'Andrés per la seva banda ha heretat el meu Drysuit de Seacsub, i també li va anar força bé, ja que aquest vestit a mi sempre m'había anat una mica gran i a ell l'hi queda millor que a mi, ja que es més gran.

Port Salvi 30/1/10
(Nivel 2)
CompañeroTiempoProf.MáximaProf.MediaTemp.VisibilidadBotellaInicioFinal
Andrés i Pau53'26.5m16.1m12ºc5-10m12l230bars40bars


No hay comentarios: