domingo, 23 de agosto de 2009

El Fitó i Na bosca 1/8/09 i la Xarxa 4/8/09, Lloret de Mar(De tornada al Fitó i la Xarxa i descubrint Na Bosca)

Hola de nou. Després de gaire bé un Mes sense escriure al blog (ja que he estat de vacances), torno amb 2 inmerssions que vaig fer abans d'aquestes, el día 1 d'Agost, i amb un altre que vaig fer el día 4 del mateix Mes. Aquestes inmerssions les vaig fer (com va sent habitual últimament) a Lloret. La 1ª la vaig fer al Fitó, que es una formació rocosa que ja había fet anteriorment i a la que podem trobar una gran biodiversitat, desde Meros d'un tamany mitja, fins a petits Nudibranquis.

La 2ª inmerssió la vaig fer a un punt d'inmerssió a Tossa de Mar anomenat Na Bosca. Aquesta es una inmerssió a la que vam gaudir d'una bona vissivilitat, i a la que vam veure desde un parell de Congres i petites Morenes, a un gran banc d'Esparids compossat sobretot per Moixarres. En aqueste inmerssió visitarem les seves 2 grans formacions rocoses i les pedres petites del voltant, i si es possible, acompanyats d'una Linterna o un Focus, ja que hi han molts forats esperant ser inspeccionats per els nostres curiosos ulls.

La 3ª inmerssió la vaig fer a la Xarxa, que com ja vaig explicar en el input anterior, es tracta d'una inmerssió profunda ideal per a Nitrox. En aquesta ocasió vaig veure un Congre d'unes dimenssions extraordinaries i alguna que altre Llagosta. Com anecdota, no més afegir, que en aqueste ocassió ens va acompanyar a la Barca un apneista que ens va estar deleitant amb els seus descensos mentre feiem la parada de seguretat.

El Fitó 1/8/09
(Nivel 1)
CompañeroTiempoProf.MáximaProf.MediaTemp.VisibilidadBotellaInicioFinal
Juan Carlos60'24.1m17m20ºc15-20m12l210bars20bars


Na Bosca 1/8/09
(Nivel 1)
CompañeroTiempoProf.MáximaProf.MediaTemp.VisibilidadBotellaInicioFinal
Adri57'20.4m14m20ºc15-20m12l210bars50bars


La Xarxa 4/8/09
(Nivel 2)
CompañeroTiempoProf.MáximaProf.MediaTemp.VisibilidadBotellaInicioFinal
Ester38'30.1m20.4m20ºc15-20m12l190bars30bars


No hay comentarios: