domingo, 21 de diciembre de 2008

Morro del Vedell, Palamós 6/12/08

Hola, el passat día 6 hi vaig estar a la Cala Morro del Vedell de Palamós, fen una inmersió amb 2 companys més.La visivilitat no va ser molt bona i tampoc vam veure moltes especies animals, sobretot peixos, que ja començan a ser escasos com correspón a aquesta época de l'any. Pero de totes maneres la inmersió va ser molt entretinguda, ja que vam estar més d'una hora a sota l'aigua. A més a més, com tots 3 portavem cámaras no vam tenir temps d'aburrin-se, de totes maneres jo no vaig fer gaires fotos, ja que no vaig trobar motíus que em cridesin molt l'atenció. Sort també de portar vestit sec, ja que més d'una hora a sota l'aigua amb una temperatura de 14ºc son dificils d'aguantar si no vas bé equipat.

Morro del Vedell 6/12/08
CompañeroTiempoProf.MáximaProf.MediaTemp.VisibilidadBotellaInicioFinal
Rafa y Montero65'14.3m10.6m14ºcReducida12l200bars60bars


No hay comentarios: