domingo, 30 de diciembre de 2007

Cala Mateua, L'Escala 28/12/07

Hola, aquest passat Divendres vaig ser a la Cala Mateua (L'Escala) fen una inmersió que ja he fet en d'altres ocasións, però aquesta vegada vaig fer un recorregut diferent a les anteriors, ja que vaig començar l'inmersió a un puesto anomenat "la depuradora" per despres enfilar rumb cap a l'Illa Mateua i finalitzar aquesta a la propia Cala. L'avantatge de començar aquí l'inmersió es que una vegada ens llancem a l'aigua, a la nostra esquerra i tant sols a 8 metres de profunditat trobem un tunel d'uns 15 o 20 metres de llarg molt maco, ja que te tot el sostre ple de petites branques de Coral (s'ha d'anar amb compte amb les aletes), i a la meitat del tunel hi ha una ximeneia per la que si vols pots sortir. Una vegada vam fer aquest tunel vam anar rumb a l'Illa Mateua, per fer un altre tunel que travessa l'illa per un dels seus extréms. Llàstima que la visibilitat no va ser gaire bona i que la quantitat de vida que vam veure més aviat va ser minsa. Encara recordo quan a principis d'any, vaig fer aquesta inmersió i a la sortida d'aquest tunel ens vam trobar una imponent Rajada Mosaic, a la que per sort, vaig poder fotografiar.

Aquest matí també he anat a bucejar a la Cala Aiguafreda, on hem fet l'última inmersió de l'any i on he pogut fer unes bones fotos i gaudir d'una visivilitat excelent. Però aquesta esperiencia la deixo per el proper post.

Cala Mateua
CompañeroTiempoProf.MáximaProf.MediaTemp.VisibilidadBotellaInicioFinal
Pere71'15,2m9,7m13ºcReducida15l210bars50bars

No hay comentarios: