martes, 16 de octubre de 2007

Salpatxot, Illes Medes 14/10/07.

Hola, com ja había comentat a l'anterior post, aquest Diumenge passat vaig estar a les Illes Medes fen l'inmersió del Salpatxot. Va ser una inmersió que en alguns moments la visivilitat no va ser gaire bona, sobretot al principi, però hi van haber moments d'una relativament bona que ens vam permetre gaudir d'una inmersió molt maca i vistosa. Vam veure grans grups de Molls d'un tamany considerable tratant-se d'aquesta especie, ja que normalment no arriven als 30 cms de longitut. També vam veure grans Meros, molts d'ells enrocats a les seves coves, algún que altre Corvall i també grans grups de Sards i Moixarres. Llàstima que la visivilitat no va ser tot lo bona que a mi m'hauría agradat, ja que les roques amb les seves diverses formes i totalment poblades de Gorgonies eren ideals per a qualsevol submarinista aficionat a la fotografía. L'inmersiò es va allargar una mica més del compte, ja que jo vaig sortir a la paret Nord de la Meda gran, que esta just al davant del punt d'inmersiò pensant que el Vaixell quedaba més a prop. Però la meva sorpresa, va ser que el Vaixell quedaba una mica allunyat per arribar comodament per superficie, així que vaig enfilar el rumb cap al Vaixell i vaig anar bucejant cap a ell, i així vaig finalitzar aquesta bona inmersió.

El Salpatxot
CompañeroTiempoProf.MáximaProf.MediaTemp.VisibilidadBotellaInicioFinal
Ester y Pere
67'23,4m13,7m18ºcRegular15l200bars30bars












No hay comentarios: