martes, 25 de septiembre de 2007

Cala Mateua, L'Escala 22/9/07

Hola, aquest cap de setmana he estat a L' Escala. Bueno, de fet vaig estar fins ahir, ja que a Barcelona eren les festes de la Mercè i jo per sort tenía festa. Així que vaig aprofitar i vaig fer 3 inmerssions, 2 el cap de setmana a L'Escala i una altre a les Illes Medes ahir Dilluns. El Dissabte vaig estar a la Cala Mateua on vaig fer una inmerssió senzilla però força entretinguda, llàstima de la visivilitat que era molt reduida. L'inmerssió la vam començar a la mateixa Cala anan tot seguit cap a la dreta d'aquesta, la nostra intenció era arribar fins uns tunels que hi han a aquesta banda, però degut a l'escasa visibilitat que hi havía a meitat del camí vam decidir girar cua i anar cap a l'Illa Mateua, pel camí vam trobar un parell de Pops, un de molt tímid i un altre de molt atrevit, com podreu comprovar a les fotos. També vaig fotografiar una Escórpora fosca (Rascacio) i un Cap roig (Cabracho), 2 peixos que son de la familia dels Escorpènids i que en les fotos queden ben diferenciats, ja que el primer es més petit i fosc, i el segón es més gran i vermellós. Una vegada a la Cala vaig agafar rumb cap a l'illa, on vam fer un petit túnel que l'atravessa, a una de les fotos podrèu veure la sortida del túnel. Arrivats aquí la meva companya va començar a sentir fred i vaig posar rumb cap a la platja i així vam donar per finalitzada l'inmerssió. En el proper post possaré les fotos i comentaré l'inmerssió que va tenir lloc a Cala Viuda, on vaig visitar unes de les Coves més maques que he vist.
Cala Mateua
CompañeroTiempoProf.MáximaProf.MediaTemp.VisibilidadBotellaInicioFinal
Ester58'12m8,2m19ºcMala12l210bars80bars



No hay comentarios: