miércoles, 30 de diciembre de 2009

Port Saví, Sant Feliu de Guixols 27/12/09 (L'última inmersió de l'any)

L'última inmersió de l'any va tenir lloc a Port Salví, a Sant Felíu de Guixols. Aquesta la vaig fer amb el meu company Andrés, que era la segona vegada que la feia. En aquesta ocasió vaig probar un vestit sec de Mares, concretament el Ice fit, i al meu company l'hi vaig cedir el meu Seac sub Dry tech perque el provés, ja que era la 1ª vegada que es possava un vestit sec. Personalment el Ice fit de Mares em va convencer, i serà el vestit sec que portaré la propera temporada, ja que s'adapta millor a la meva fisionomía, es més flexible i te menys flotabilitat que el Dry tech, ja que té 4 mm d'espesor per comptes dels 5.5 mm que té el Seac.

L'inmersió va ser la típica que es fa Port Salví, vaixà fins als 27 metres i visitar els tunels. Sorprenenment no vam veure cap Llagosta en el transcurs de l'inmersió, cosa estranya, ja que als tunels i amb l'aigua tant freda (13ºc) es relativament normal trobar-te alguna. Però bé, vam veure unes quantes Brotoles i algún Pop de bon tamany a l'interior d'aquests. Abans d'entrar en "deco", vam agafar el camí de tornada i vam anar a mirar a una escletxa a on l'útima vegada vaig veure un Congre, i allà estava, pero no em va ser possible de fotografiar, ja que es trobava molt endins del seu amagatall.

L'Andrés va tenir el tipic problema que te un quan es la 1ª vegada que es possa un vestit sec, ja que a messure que perdiem profunditat, no va buidar bé l'aire d l'interior del vestit i se l'hi va anar als peus, quedan-se amb aquest cap per amunt. Però bé, l'hi vaig donar amb parell de pedres perque guanyes profunditat i l'hi vag baixar els peus, una vegada fet aixó va poder buidar l'aire de l'interior del vestit i acabar així l'inmersió sense cap problema.

Per cert, os dessitjo a tots els que visiteu el meu blog, un Bon Nadal i un prósper any nou.

Port Salví 27/12/09
(Nivel 2)
CompañeroTiempoProf.MáximaProf.MediaTemp.VisibilidadBotellaInicioFinal
Andrés
65'26.8m15.5m13ºc10-15m12l230bars30bars

No hay comentarios: